Απαντώντας σε ερώτημα για τις προβλέψεις σχετικά με τη διακύμανση των βάσεων.
Επειδή οι παράγοντες που διαμορφώνουν τις βάσεις είναι α) Ο αριθμός των συμμετεχόντων στις εξετάσεις β) Ο αριθμός των εισακτέων γ) Οι βαθμολογικές επιδόσεις και δ) Οι προτιμήσεις των υποψηφίων, αυτή την ώρα που ζούμε την αγωνία της ανακοίνωσης των βαθμολογιών και που λίγο - πολύ όλοι μας μιμούμαστε την Πυθία, προσπαθώντας να κάνουμε προβλέψεις , θα πρότεινα το εξής.
Κοιτάξτε στη διεύθυνση http://exams.minedu.gov.gr/Default.aspx Είναι αναρτημένος ο αριθμός των εισακτέων ανά τμήμα, όπως και ο αριθμός των υποψηφίων που δεν θα απέχει πολύ από τους συμμετέχοντες μαθητές, μιας και οι εξετάσεις αυτές είναι ταυτόχρονα και απολυτήριες. Σε λίγο θα αναρτηθούν και οι βαθμολογίες. Θα λείπουν μόνο οι προτιμήσεις που θα διαμορφωθούν φέτος και με βάση την κατάργηση των μετεγγραφών.
Συνήθως για να προβλέψουν όλοι κοιτάζουν τις βάσεις παρελθόντων ετών, κάτι που είναι απολύτως παρακινδυνευμένο αν δεν υπολογιστούν οι άλλοι παράγοντες . Θα πρότεινα να δείτε παράλληλα και σε συνδιασμό με τις παλιότερες βάσεις (υπάρχουν αναρτημένες στην παραπάνω διεύθυνση ) τα αντίστοιχα στατιστικά στοιχεία της διακύμανσης των βαθμολογιών κατά τις αντίστοιχες χρονιές στο http://ypepth.opengov.gr/panaretos/?p=1902
Παράλληλα προσέξτε τη συμπίεση των μεσαίων βαθμολογικά σχολών σε σχέση με τις βαθμολογίες .
Επειδή οι παράγοντες που διαμορφώνουν τις βάσεις είναι α) Ο αριθμός των συμμετεχόντων στις εξετάσεις β) Ο αριθμός των εισακτέων γ) Οι βαθμολογικές επιδόσεις και δ) Οι προτιμήσεις των υποψηφίων, αυτή την ώρα που ζούμε την αγωνία της ανακοίνωσης των βαθμολογιών και που λίγο - πολύ όλοι μας μιμούμαστε την Πυθία, προσπαθώντας να κάνουμε προβλέψεις , θα πρότεινα το εξής.
Κοιτάξτε στη διεύθυνση http://exams.minedu.gov.gr/Default.aspx Είναι αναρτημένος ο αριθμός των εισακτέων ανά τμήμα, όπως και ο αριθμός των υποψηφίων που δεν θα απέχει πολύ από τους συμμετέχοντες μαθητές, μιας και οι εξετάσεις αυτές είναι ταυτόχρονα και απολυτήριες. Σε λίγο θα αναρτηθούν και οι βαθμολογίες. Θα λείπουν μόνο οι προτιμήσεις που θα διαμορφωθούν φέτος και με βάση την κατάργηση των μετεγγραφών.
Συνήθως για να προβλέψουν όλοι κοιτάζουν τις βάσεις παρελθόντων ετών, κάτι που είναι απολύτως παρακινδυνευμένο αν δεν υπολογιστούν οι άλλοι παράγοντες . Θα πρότεινα να δείτε παράλληλα και σε συνδιασμό με τις παλιότερες βάσεις (υπάρχουν αναρτημένες στην παραπάνω διεύθυνση ) τα αντίστοιχα στατιστικά στοιχεία της διακύμανσης των βαθμολογιών κατά τις αντίστοιχες χρονιές στο http://ypepth.opengov.gr/panaretos/?p=1902
Παράλληλα προσέξτε τη συμπίεση των μεσαίων βαθμολογικά σχολών σε σχέση με τις βαθμολογίες .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου